niedziela, 22 lipca 2012

Od jutra: Prezentacje

Właśnie jutro rozpoczynamy kolejny etap projektu "Zaczarowane domy Miasteczka" czyli tworzenie prezentacji na temat miejsca swojego zamieszkania. Każdy z młodych ludzi stworzy swoją część prezentacji na temat miejsca, w którym mieszka.

Za podstawę prezentacji będą służyć:
  • stare zdjęcia i mapy,
  • pamiątki rodzinne,
  • opowieści, historie i legendy spisane na kartę,
  • przedmioty, które mają własną historię (np: czapka dziadka, kubek/zegarek pradziadka, stara chusta, wałek, łyżeczka babci)
  • rysunki miejscowości wykonane przez uczestnika lub członka rodziny,
 i tam co jeszcze znajdziecie!:)

Ja dorzucam od siebie moje 3 linoryty, część mojego dyplomu: Gerlacha; Ryśki, które ponoć obgryzały świeczki w kościele w Żyglinie;) oraz Utopka z kopytkami, którego widziała ponoć moja pra pra prababcia:) A źródłem informacji o nich byli: mój wujek i dziadek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo prosimy o podpisywanie się w komentarzach:) nie wiemy później czy kilka "Anonimów" to jedna osoba czy inna osoba za każdym razem!
pozdówka!:)